سالم زیبا

آموزش سلامتی و زیبایی

سالم زیبا

آموزش سلامتی و زیبایی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب ساده ترین و موثرترین روش درمان قطعی زگیل تناسلی مردان با سیر را از زبان ۳ فوق تخصص معروف دنیا به شما آموزش می دهیم. دقت کنید که این مطلب در طی چندین روز جمع آوری شده و کاملا از نظر علمی ثابت شده است.

ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV، اولین پاتوژنی است که میتواند موجب زگیل برروی دستها، پاها یا اندام های جنسی در مردان و زنان شود. HPV میتواند از طریق رابطه ی جنسی منتقل شود و برخی از انواع آن میتواند با سرطان سرویکس در زنان مرتبط باشد. اگرچه درمان شناخته شده ای برای HPV وجود ندارد اما سیر یک درمان طبیعی است که دارای خواص آنتی ویروسی است و میتواند موجب ازبین بردن ویروس شود. زگیل های تناسلی میتوانند عواقب خطرناکی برای زندگی فرد داشته باشند و توصیه میشود که قبل از شروع هر درمانی با متخصص مشورت شود.

عفونت HPV

HPV یکی از ۵۰ ویروسی ست که میتواند موجب زگیل برروی پوست شود؛ اما این ویروس شایعترین و خطرناکترین ویروس برای زگیل است. موسسه ی ملی سرطان اظهار داشت که عفونت تناسلی HPV شایعترین بیماری منتقله ی جنسی است و یک عامل مهم در ایجاد سرطان سرویکس است که سالیانه بیش از ۴۰۰۰ زن آمریکایی را درگیر میکند. زگیل دستها، پاها و واژن علاوه بر ظاهر بدی که ایجاد میکند، موجب احساس خارش و سوزش میشود. داروهای ضدویروسی، واکسیناسیون و عمل جراحی مهمترین گزینه های درمانی عفونت HPV هستند، اگرچه بسیاری از افراد روشهای طبیعی مانند سیر را ترجیح میدهند.

ادامه مطلب لینک زیر:

ساده ترین و موثرترین روش درمان زگیل تناسلی مردان با سیر (فوق تخصص)

  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • سبحان مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی